חתונה קטנה בת"א

מה הם היתרונות של חתונה קטנה בת"א? אם אתם מתכוננים לאירוע המרגש שלכם ועדיין לא בחרתם גן אירועים, זה הזמן! בעת חיפוש אחר מקום מושלם לאירוע, תגלו שהמקומות הטובים ביותר לאירוע חתונה הם גני האירועים הקטנים המציעים לכם אולם מקורה ורחב עבור האורחים. היתרונות העיקריים של חתונות במתכונת מצומצמת מתייחסים בעיקר למפגש עם האורחים. בעוד שבחתונות גדולות יושבים הרבה אנשים במרחק גדול אחד מהשני, אירוע קטן הופך את החתונה לאינטימית ומשפחתית הרבה יותר.
 
מרגישים לא נעים שלא הזמנתם את כל האנשים שאתם מכירים? תדעו שביטול הזמנות ברגע האחרון הוא אחד הדברים הנפוצים ביותר באירועים גדולים, בעיקר במעגלי חברים ומשפחה רחוקים יותר. אז אל תרגישו לא בנוח, יתכן וחלק מאותם אנשים שלא הזמנתם היו מבטלים בכל מקרה ממש ברגע האחרון. במקרה ויש הרבה ביטולים באירוע גדול, נשארים שולחנות ריקים אשר נותנים הרגשה לא נעימה לאורחים ובנוסף – אתם תשלמו על זה מכספכם ברוב המקרים. 
 
מקומות לחתונה קטנה בתל אביב
 
בחרתם בעיר תל אביב לארח את החתונה שלכם? עשיתם בחירה מצויינת! למרות שהעיר תל אביב נחשבת לפקוקה, עמוסה וללא חנייה, תגלו לשמחתכם שישנם אולמות אירועים בתל אביב הממוקמים באיזורים השקטים של העיר ומציעים חניה פתוחה ורחבה לאורחים. מקומות לחתונה קטנה בתל אביב אפשר למצוא בצפון העיר בצמוד לגבול עם רמת השרון. 
האיזור נחשב לשקט ביותר לעומת כל שאר העיר, ונחשב גם כאיזור פסטורלי וירוק. 
 
מה לבחור, אולם או גן אירועים? 
 
אם אתם מתלבטים אם כדאי לערוך את החתונה באולם או בגן אירועים, כדאי שתדעו שאתם יכולים לבחור בשניהם! גן האירועים טזורו Tesoro, הממוקם בשכונת צהלה הירוקה והשקטה של צפון תל אביב, מציע לכם אולם אירועים מקורה ורחב וחצר גן ירוקה ופסטורלית לעריכת החופה. בגן האירועים טזורו נערכים בכל שנה מאות אירועי חתונות לזוגות מכל הארץ ואתם מוזמנים להגיע לגן האירועים בכדי להתרשם מהמקום ומהאוכל המשובח של המטבח.  
 
חתונה קטנה בת"א בגן האירועים טזורו Tesoro
  
לתיאום ביקור בגן האירועים טזורו, אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות המקום. צוות טזורו גן אירועים מציע להפיק עבורכם חתונה קטנה בת"א באחד האיזורים השקטים והירוקים 
של העיר. 
Call Now Button