5 טיפים להקמת אירוע מוצלח

תוכן עניינים

מה משותף ל…

מה משותף לכל החתונות הטובות שהייתם בהם לאחרונה? תחשבו על כל החתונות שהכי נהנתם בהם, מה היה שם שהפך את האירוע לכה מוצלח? מה משותף בין החתונה של גלי ותומר הכיפית בקיבוץ לבין החתונה המהממת של קשת ואור בתל אביב? (שמות בדויים), עכשיו כשאתם מתכננים אירוע משלכם ומנסים להזכר באיזה חתונות טובות אתם הייתם ומה היה כה מיוחד בהם, האם ישנה נוסחה מנצחת? בדיוק לשם כך קיבצנו לכם 5 טיפים להקמת אירוע מוצלח עד 300 איש, מהטיפ הכי "אובייס" ולטיפ הכי מפתיע.

5 טיפים להקמת אירוע מוצלח

הטיפ הראשון הוא מקום: יותר מידי מקום באירוע עלול לגרום לתחושת ריקנות ולאירוע מבודד, מעט מידי מקום יגרום לצפיפות יתר ולחלק מהאורחים להרגיש לא בנוח, לכן הטיפ הראשון הוא לבצע רשימת אורחים עם מינימום סטיית תקן (אורחים שלא יגיעו או יגיעו אקסטרה) ולסגור מקום שמיועד לכמות האנשים הזו. טיפ שני: אלכוהול, אירוע שמח הוא אירוע שיש בו כמות מספקת של אלכוהול ואיכותי, מומלץ לארגן כמות נוספת של אלכוהול ליתר ביטחון, מקסימום תקחו את מה שישאר איתכם הביתה. טיפ שלישי: אטרקציות, רוב האירועים דומים אחד לשני, כדאי למצוא דוכנים שיוסיפו למהלך האירוע ויגרמו לחתונה שלכם להתבלט (דוכן זרי פרחים או בר אקטיבי למשל). טיפ רביעי: נוחות של האורחים, תעשו עמדת כפכפים, תשימו סלסלות עם אביזרי ניקיון בשירותים עם גומיות, תדאגו למספיק כסאות ובעצם תאפשרו לאורחים שלכם להרגיש הכי בנוח שיש. והטיפ האחרון ברשימת 5 טיפים להקמת אירוע מוצלח: תשחררו! האירוע שלכם הוא עבורכם, לא כולם נהנים בכל אירוע וזו עובדה, תעשו את הטוב ביותר שלכם ומי שבאמת אוהב אתכם יהנה בדיוק כמוכם. 

עדיין יש לנו שאלות

בעידן כמו שלנו, יש אין ספור קבוצות באינטרנט, ביקורות והמלצות. במידה ואתם מתלבטים בין מקום לאירוע ברמת השרון למשל או גן אירועים בצפון, תחפשו בכל הפלטפורמות האפשריות למענה תשובות. ותמיד תזכרו שפגישת היכרות הינה בחינם, תלכו לבקר מקום לאירוע ברמת השרון שמושך לכם את העין והכי חשוב תלכו עם הלב. 

טזורו אירועים – רק בשמחות 

כשהעיר הסואנת פוגשת את הכפריות השקטה, אנו מזמינים אתכם לעיין באתר שלנו: בתמונות, בביקורות, במטבח שלנו ובכל הקסם שאנו מציעים. למידע נוסף, השאירו את הפרטים שלכם מטה, או שפשוט תחייגו! 074-769-1528.

שתף את הפוסט:

Call Now Button