אולם חתונות בשרון

יום החתונה שלנו הוא ללא ספק אחד הימים המרגשים בחיינו. רובנו דמיינו במשך שנים את החתונה שלנו עד לפרטים הקטנים ביותר. אך מה קורה כאשר הדמיון צריך להפוך למציאות? מה קורה כאשר אנו צריכים לקחת את הרצונות, השאיפות והדמיונות שלנו במשך שנים ולתרגם אותם לדברים כמו תקציב, תכנון החתונה, בחירת האולם, הספקים ועוד.

כאשר אנו מתחתנים ישנם כל כך הרבה פרטים קטנים שעלינו לסגור שאם לא נשים לב יוכלו ממש להרוס לנו את החוויה הכל כך מרגשת הזאת שנקראת חתונה.

גני אירועים במרכז ובשרון

כאשר אנו ניגשים לתכנון היום המיוחד שלנו, עלינו לבצע הערכת תקציב מדויקת ככל הניתן. כמובן שעבור כל זוג ההחלטה על התקציב היא שונה בהתאם לצרכים והחלומות שלהם. ישנם זוגות שרוצים אולמות חתונה בשרון או גני אירועים באזור השרון באווירה קלאסית, לעומת זוגות שרוצים להתחתן ביער כלשהו כאשר הם מרכיבים את החתונה לבדם. ישנם זוגות שמקבלים תקציב מההורים וזוגות שמסתמכים על חסכונותיהם בלבד. כך או כך, ישנן המון דרכים להתחתן בתקציב שפוי. חלק מהזוגות בוחרים לוותר על מאפרת מקצועית או צלם מקצועי ומביאים חברים שיעשו את העבודה בשבילם כמתנה. יש זוגות שתופרים שמלת כלה במיוחד ויש זוגות שייקנו יד שנייה. הכל תלוי בכם.

כך או כך, בהתאם לתקציב ולכמות האורחים אנו ניגשים לבחירת הלוקיישן. אולם חתונות בשרון, גני אירועים במרכז ובשרון ואירועים בתל אביב תמיד נשמעים לנו יקרים יותר מכיוון והם במרכז העניינים אך ממש לא בטוח שזה נכון. אולמות חתונה בשרון וגני אירועים באזור השרון  אכן אינם זולים ולכן, זוגות רבים מגלים שדווקא אולם חתונה בתל אביב יכול להיות פתרון מצוין עבורם.

טזורו הינו אולם אירועים בשכונת צהלה, בצפון של תל אביב. הקמנו אותו מתוך רצון ליצור חווית אירוח ייחודית, המשלבת בין אווירה כפרית שקטה וסולידית, כמו גני אירועים באזור השרון, לבין העיר הסואנת, עיר ללא הפסקה, תל אביב. בתוך העיר הסואנת יצרנו מתחם כפרי ושליו המעוצב במיטב הסגנון עם דגש על פרט ופרט.

כאשר אנו חושבים על אולם חתונות בשרון, אנו מדמיינים אווירה שקטה וחניה בשפע. ובכן, טזורו מציע בדיוק את זה בשילוב האווירה התל אביבית המיוחדת וכמובן מתחם חניה גדול וחינמי לאורחים שלכם.

אולם חתונות בשרון
Call Now Button