מקומות לחתונה בתל אביב - חתונה קטנה בתל אביב

מקומות לחתונה בתל אביב לפי גודל החתונה

בתל אביב יש מגוון רחב מאוד של אפשרויות למקומות לחתונה בתל אביב, המתאימים לחתונות בכל גודל וסגנון אפשרי. הבחירה של המקום תלויה בעיקר במספר המוזמנים המשוער לאירוע, בתקציב הכולל העומד לרשות הזוג וכמובן באווירה הכללית אותה הם מעוניינים שתשרור באירוע.

אולמות גדולים לחתונות ענק

אולמות אירועים גדולים ומפוארים יותר מתאימים לזוגות המתכננים חתונות גדולות עם מאות מוזמנים. אולמות אלה מסוגלים להכיל בין 300 ל-1000 אורחים בנוחות ועם מקום מספיק לריקודים ולהגשת אוכל באופן יעיל. אולמות גדולים אלה מציעים גם אופציות גמישות ומגוונות יותר של תפריטים, אפשרויות עיצוב שונות ובידור מגוון עבור האורחים. החיסרון המרכזי של אולמות כה גדולים הוא העדר אווירה אישית ואינטימית יותר.

גני אירועים לחתונות בינוניות

גני אירועים יפיפיים הם בדרך כלל אופציה מושלמת לזוגות המעוניינים לארח בין 100 ל-250 מוזמנים באופן נוח. גני האירועים מציעים אווירה רומנטית ואינטימית יותר הודות לסביבה הירוקה והפתוחה, ויחד עם זאת יש בהם תשתיות מספקות לארח אירועים בינוניים אלה. חסרונם הוא שלרוב התפריט בגני אירועים הוא קבוע יחסית ואין אפשרויות גמישות כמו באולמות גדולים יותר.

אולמות קטנים לחתונות אינטימיות

אולמות קטנים ואינטימיים ומקומות לחתונה בתל אביב הם הבחירה האידיאלית עבור זוגות המעוניינים לארח עד 100 מוזמנים בלבד באירוע. אולמות אלה יוצרים אווירה חמימה ומשפחתית, ומאפשרים להתמקד בפרטים הקטנים וליצור חוויה אישית ומיוחדת הן עבור בני הזוג והן עבור המוזמנים המעטים והקרובים. באולמות קטנים אלה ניתן גם להתאים אישית את התפריט, העיצוב ועוד מרכיבים כרצון הזוג.

גן אירועים טזורו – המקום המושלם לחתונה קטנה

אחד המקומות לחתונה בתל אביב הטובים והאהובים ביותר בתל אביב עבור זוגות המעוניינים בחתונה קטנה ואינטימית הוא גן האירועים טזורו בלב שכונת צהלה הירוקה והשקטה. גן אירועים זה יכול לארח בצורה נוחה ומלאת חן עד 120 מוזמנים, תוך יצירת אווירה אינטימית, ביתית וירוקה בזכות הגינה המטופחת. הצוות המקצועי והאדיב של הגן ידאג לכל פרט קטן וגדול באירוע ויציע מגוון אפשרויות להפוך אותו לבלתי נשכח. גן אירועים טזורו הוא ללא ספק הבחירה המושלמת ביותר עבור כל זוג החולם על חתונה קטנה, אינטימית ועם אווירה מיוחדת.

Call Now Button