אולם אירועים בצפון תל אביב

הגעתם לרגע הגדול בזוגיות והחלטתם להתחתן? מזל טוב! אחד הפרמטרים החשובים ביותר בתכנון החתונה המושלמת, הוא בחירת האולם בו תתחתנו. בחירת האולם הוא פרמטר חשוב ממגוון סיבות רחב. קודם כל, המיקום. כאשר אנו מנסים להחליט היכן להתחתן אנו לרוב מנסים למצוא פשרה בין מיקום רוב אורחי החתן אל מיקום רוב אורחי הכלה ומחפשים מקום טוב באמצע. לכן, אולם אירועים בצפון תל אביב הוא פתרון כל כך טוב, כיוון שתל אביב היא נקודת האמצע לכל כיוון.

כמובן שעם כל הכבוד לאולם אירועים קטן בתל אביב, ישנם פרמטרים נוספים שעליכם לבדוק. הגישה לאולם, חניה לאורחים, מחיר, אווירה, אנשי המקצוע והכי חשוב, האוכל. אצלנו בטזורו תוכלו למצוא את כל הפרמטרים במקום אחד. מיטב אנשי המקצוע אשר ידאגו לכל הצרכים שלכם מא' ועד ת', באדיבות ועם חיוך כדי שהיום הגדול בחייכם יעבור חלק ומושלם. כמו כן, לטזורו שפע חניה חינם לאורחים, עיצוב יוקרתי המשלב אווירה כפרית ואווירה עירונית כך שלא תרגישו שהתפשרתם על גן אירועים או חלל סגור, אלא תיהנו מכל העולמות באולם אירועים יוקרתי בתל אביב.

כיאה לאולם אירועים יוקרתי בתל אביב, האוכל אצלנו בטזורו משלב בין מנות עכשוויות וחדשניות לבין מנות מסורתיות לבחירתכם. המקצועיות שלנו עם הטאץ' האישי שלכם, יספק לאורחים שלכם חוויה קולינרית מענגת, באחריות.

אולם אירועים בצפון העיר תל אביב

כאשר דמיינו את טזורו דמיינו חווית אירוח ייחודית באולם אירועים בתל אביב. חוויה המשלבת בין אווירת כפר שקט וסולידי כמו גן אירועים בצפון לבין עיר סואנת, עיר ללא הפסקה כמו אולם בנמל תל אביב. יצאנו לחפש מיקום, שאלנו מה כדאי, למדנו מה חסר ואז החלטנו. אולם אירועים בצפון תל אביב, בשכונת צהלה. בתוך העיר הסואנת, יצרנו מתחם כפרי ושליו, עיצבנו במיטב הסגנון, נתנו דגש עד לפרטים הכי קטנים, שילבנו בין נוחות, יופי ועיצוב.

טזורו הוא אולם אירועים בצפון תל אביב המתמחה בחתונות קיץ וחורף עד 450 אורחים. בניגוד לחתונות באולם בנמל תל אביב, טזורו ממוקם על ציר מרכזי ונגיש המאפשר לאורחים שלכם הגעה נוחה ומהירה, ללא חיפוש חניה, שכן יש לאולם מתחם חניה גדול ומסודר. אנו מזמינים אתכם לחגוג אתנו את היום המאושר בחייכם.

אולם אירועים בצפון תל אביב
Call Now Button