מקום לחתונה קטנה

תוכן עניינים

איך בוחרים אולם לחתונה קטנה?

אם אתם חולמים על הפקת אירוע חתונה במתכונת מצומצמת, כדאי שתדעו שאתם לא לבד. בשנים האחרונות מרבית הזוגות המתחתנים עורכים את האירוע שלהם באולמות וגני אירועים קטנים של עד 150 או 200 איש. מקום לחתונה קטנה מאפשר לכם להפיק אירוע אינטימי במיוחד, עם החברים הכי קרובים אליכם והמשפחה הקרובה ביותר. בדרך זו, אתם למעשה תכירו כמעט את כל האורחים ותוכלו לשמוח יחד איתם. מבחינה כלכלית, זה נחשב לאירוע המשתלם ביותר שניתן להתאים לתקציב שלכם באופן מדויק.

למה חתונה קטנה היא מומלצת?

בכל אירוע חתונה יש אחוז מסוים של ביטולים ברגע האחרון. כאשר מדובר על אירוע גדול עם 350 או 400 אורחים יתכן ויהיו ביטולים של עד 50 איש. מבחינת שולחנות ומנות מדובר על הפסד משמעותי. אחוז הביטולים מגיע בדרך כלל מאנשים ממעגל חברים או משפחה שלישי או רביעי ומחברים לעבודה או לימודים אשר אינם חברי ילדות. כאשר אתם מפיקים אירוע חתונה קטן, אתם יכולים לדעת שהחברים הקרובים ביותר אליכם יהיו באירוע והמשפחה המצומצמת. אם יש לכם משפחה מורחבת גדולה, תצטרכו להחליט את מי להזמין ואולי לוותר על בני דודים במידה ואתם רוצים לשמור על כמות אורחים מצומצמת.

מה המחירים לאירוע חתונה קטן?

אם קיבלתם החלטה לערוך אירוע חתונה במתכונת מצומצמת, כדאי לכם לחפש מקום לחתונה קטנה במיקום מרכזי. אנחנו במתחם טזורו אירועים מציעים לכם את מתחם האירועים היוקרתי שלנו הנמצא במיקום נגיש מאוד לצירים הראשיים של אזור המרכז והשרון כמו כביש 4 וכביש 5. המחירים שלנו לאירועים קטנים הוא משתלם במיוחד וניתן להתאים את האירוע לתקציב שלכם, בהתאם למספר המוזמנים ותוספות שתצרו לצרף לאירוע כמו עיצוב חופה, משקאות אלכוהוליים מסוימים ותפריט שף מותאם אישית.

הזמנת מקום לחתונה קטנה

רוצים להזמין מקום לחתונה קטנה? מעוניינים לשריין כבר עכשיו תאריך לאירוע שלכם? זה הזמן לפנות אלינו דרך מספר הטלפון המופיע באתר ולסגור את האירוע שלכם באולם האירועים שלנו. אנחנו במתחם טזורו אירועים מציעים לכם מתחם אירועים הכולל אולם וגן אירועים יוקרתי במיקום מושלם בצפון תל אביב, עם מטבח שף מפנק במיוחד של המטבח הבשרי, הצמחוני והטבעוני.

שתף את הפוסט:

Call Now Button