חתונה קטנה עד 50 איש

תוכן עניינים

חולמים על הפקת חתונה קטנה? אנחנו נגשים לכם את החלום!

אם יש לכם משפחה מורחבת יחסית קטנה או שאתם מעוניינים לערוך אירוע חתונה אינטימי, יש לכם אפשרות לעורך אירוע חתונה קטנה עד 50 איש. זהו נחשב לאירוע קטן עם מספר אנשים יחסית נמוך, מה שחוסך לכם את ההוצאה הכללית על השכרת המקום לאירוע. מומלץ להגדיר תקציב מראש וכך למעשה להפיק אירוע המנוהל פיננסית על ידכם בצורה מדויקת ומתאימה לצרכים. לחגוג את האהבה שלכם אחד לשנייה עם אירוע חתונה יוקרתי ומרגש, זה כל מה שאתם צריכים בטקס הרשמי לנישואים שלכם.

חניה חינם ועיצוב עוצר נשימה!

אזור צפון תל אביב הוא אחד האזורים הנוחים ביותר להגעה מאזור צפון ודרום הארץ והוא נחשב לאזור מוביל לעריכת אירועים משפחתיים. מיקום מרכזי הוא קריטי להצלחת אירוע החתונה שלכם ונגישות נוחה יותר לאורחים המגיעים מאזור המרכז והשרון. דבר נוסף שהוא חשוב לא פחות הוא חניה לאורחים. קשה מאוד לבנות הצלחה של אירוע ללא חניה מרווחת וחינם לאורחים שלכם וזהו למעשה דבר בסיסי בכל אולם או גן אירועים, לפני שאתן מתחילים לעבוד על תפריט לאירוע שלכם.

גן מפואר וירוק ואולם ממוזג

אז איך מפיקים אירוע קטן לחתונה של רק 50 איש? בכדי לערוך חתונה קטנה עד 50 איש ולדייק בכמות המנות לכל האורחים, אתם צריכים שיהיה לכם ליווי מקצועי של מנהל אירוע מנוסה. קביעת כמות המנות, סוג האוכל וכמות חומרי הגלם להכנת האוכל מתבצעת גם כן יחד עם מנהל האירוע שלכם. אנחנו במתחם טזורו אירועים מציעים לכם הפקת אירוע חתונה מרגש ויוקרתי באחד ממתחמי האירוח היפים ביותר בארץ. אולם האירועים טזורו כולל גם גן ירוק ומפואר המתאים במיוחד לעריכת טקס החופה והמרגש.

חתונה קטנה עד 50 איש

רוצים לדעת עוד על שירותי הפקת חתונה קטנה עד 50 איש? מעוניינים לקבל הצעת מחיר משתלמת ל-50 אורחים ויותר? זה הזמן לפנות אלינו דרך האתר ולהצטרף למאות הזוגות הנשואים שחגגו את היום המאושר שלהם אצלנו. אנחנו במתחם טזורו אירועים זמינים עבורכם דרך מספר הטלפון המופיע בדף ונשמח להצמיד לכם מנהל אירוע שיפיק את האירוע היפה ביותר ליום החתונה שלכם.

שתף את הפוסט:

Call Now Button