חתונה בשישי בצהריים

תוכן עניינים

מתכננים אירוע חתונה ביום שישי? אתם בדיוק במקום הנכון!

יום שישי בצהריים זהו זמן מושלם לערוך בו אירוע חתונה. מבחינת משפחות המגיעות עם ילדים קטנים, זהו הזמן הטוב ביותר ומבחינתכם זו הזדמנות להפיק אירוע במחיר משתלם במיוחד. ידוע כי אירועי חתונה בשישי בצהריים מתומחרים אחרת מאירועי ערב באמצע שבוע והם בדרך כלל גם זולים יותר על פי מחיר לכל מנה. אז איפה אפשר לערוך אירוע ביום שישי במיקום מעולה ויוקרתי? כל הפרטים בהמשך המאמר.

למה כדאי לערוך אירוע בשישי?

אירועים בימי שישי בשעות הצהריים בכלל ואירועי חתונה בימי שישי בפרט הם מומלצים במיוחד בכל עונות השנה. יום שישי באופן כללי הוא נוח לרוב הישראלים מכיוון שלרובם זהו יום מנוחה. הילדים הקטנים והנוער מסיימים את הלימודים ואת הגנים בשעות הצהריים המוקדמות ולכן להורים עם ילדים זה יכול להיות נוח יותר מאירוע בשעות הערב המסתיים בשעות מאוחרות כמו 12 או 1 לפנות בוקר. מבחינת אוכל ומנות לאירוע, אירוע צהרים יכול להיות אירוע עם מגוון יותר גדול של מנות. זה יכול להיות אירוע המבוסס על המטבח הבשרי המשובח, או אירוע המבוסס על המטבח הצמחוני או הטבעוני, או לשלב בין שניהם.

מה המחיר לחתונה ביום שישי?

המחיר לאירוע חתונה בשישי בצהריים תלוי במידה רבה בכמות האורחים המוזמנים לאירוע שלכם ובכל אלמנט שתחליטו להוסיף לאירוע, כמו תקליטן, הסעה ועיצוב לחופה. אנחנו במתחם טזורו אירועים מציעים לכם אירוע יוקרתי ומרהיב בגן אירועים מהמובילים באזור המרכז, המציע לכם מקום לאירוע עד 350 איש. המתחם שלנו ממוקם באזור שכונת אפקה השקטה והיפה של צפון תל אביב, עם חניה חופשת מרווחת לכל האורחים שלכם. המחיר שאנחנו מציעים לאירועי ימי שישי הוא משתלם במיוחד ומאפשר לכם להפיק אירוע חתונה יפה ומרגש במחיר שפוי מבלי להכניס אתכם למינוס בהפקת האירוע.

חתונה בשישי בצהריים באולם מומלץ

לקבלת פרטים נוספים על אירוע חתונה בשישי בצהריים באולם וגן אירועים מומלץ, צרו איתנו קשר דרך האתר ותוכלו לקבל את כל המידע על אירועי הצהריים שלנו המתקיימים בימי שישי. אנחנו במתחם טזורו אירועים מציעים לכם מנהל אירוע צמוד ושף מהשורה הראשונה בתחום, עם תפריט בשרי, צמחוני או טבעוני לבחירתכם.

שתף את הפוסט:

Call Now Button