גן אירועים בשרון

תוכן עניינים

טזורו הינו גן אירועים בשרון והוא אחד המתחמים היוקרתיים ביותר באזור. המקום ממוקם בשכונת "צהלה" השקטה בצפון תל אביב, ומציע חוויה שלא מוצאים בכל מקום. השילוב בין הנוף הכפרי, החצר הירוקה והגדולה וביניהם אולם אירועים בתל אביב מושקע ועכשווי, יוצר אווירה של פסטורלית ובלתי נשכחת עם מגע של יוקרה.

גן האירועים טזורו מותאם במיוחד לחתונות בכל עונה של השנה, אם זה בקיץ החם או בחורף הקר. הגנים המטופחים והאולמות הממוזגים יכולים לארח אירועים מגוונים החל מחתונה קטנה ואינטימית של 150 אורחים, ועד לאירוע גדול ומרשים של 450 אורחים. המיקום של גן האירועים הוא גם היתרון הגדול שלו – על ציר מרכזי ונגיש, המאפשר לאורחים להגיע בקלות ובנוחות, כאשר הם פטורים מהתמודדות עם פקקי התנועה המייגעים. ואם זה לא מספיק, המתחם מציע חנייה גדולה ומסודרת, כך שהגעתם וחזרתם הביתה תהיה נוחה ומהירה.

מטבח שף איכותי ועדכני

לא רק המרחב הפיזי בגן האירועים מרשים, אלא גם מטבח הגורמה המוצע. בראש המטבח עומד שף מוכשר שמביא איתו ניסיון רב וחשיבה חדשנית. התפריט הכולל מנות פיוז'ן עכשוויות, משלב בין המטבח המסורתי למודרני, כאשר כל מנה מציעה מגע של טעמים שמתפוצצים בפה וצבעים ומרקמים מעולם אחר. החומרים הטריים והאיכותיים הם הבסיס לכל המנות, המגיעות לשולחן באהבה ובכבוד.

ההגברה האיכותית בטזורו

אחד הפרמטרים החשובים ביותר שצריך לקחת בחשבון בבחירה של גן אירועים בשרון הוא הסאונד וההגברה. בגן האירועים טזורו מתמקדים בפרטים הטכניים המעניקים לכל אירוע את האווירה המיוחדת לו. ההגברה האיכותית במקום משדרגת כל הופעה או נאום, והתאורה המרשימה מצליחה ליצור את האווירה הנכונה לכל שלב באירוע. הסאונד וציוד ההגברה שלנו מהמתקדמים שיש ומוסיפים עוד שכבה של איכות ומקצועיות. הצוות המיומן בגן אירועים מספק את כל הציוד הדרוש, ממגברים ועד למיקרופונים, ובכך אנו מבטיחים שהחוגגים יכולים להירגע ולהתמקד במה שחשוב באמת – בחוויה האישית של האירוע וברגעים הבלתי נשכחים שהם יוצרים בו.

הליווי הצמוד והאדיב של הצוות

כאשר מגיעים לחגוג בטזורו, גן האירועים בשרון, אפשר להיות בטוחים שהכל יתנהל כמו שצריך. הצוות המקצועי והניסיון שלנו מספק לחוגגים תחושה של ביטחון ואמינות. מהרגע הראשון שבו אתה פונה לגן, דרך כל שלבי ההכנה ועד האירוע עצמו, הצוות נמצא תמיד לשירותך ומקפיד על כל פרט ופרט.

לפרטים ומידע נוסף על גן האירועים המוביל בשרון – טזורו, השאירו פרטי התקשרות בטופס צור הקשר באתר או התקשרו אלינו. 

שתף את הפוסט:

Call Now Button