איך בוחרים אולם לחתונה

תוכן עניינים

אין עוררין על כך שחתונה היא אירוע מיוחד, אירוע שמכיל בתוכו מגוון רגשות שמגיעים לשיאם באירוע החתונה, אך התחילו הרבה לפני (כבר בהצעת הנישואים).  

מגוון הרגשות הללו, מלווים את תהליך תכנון החתונה ומשפיעים על החלטות, מעוררים חששות שכן חתונה היא אירוע מורכב ורב תכליתי ויש בה הרבה מאד דברים שצריך לארגן ולסדר ולא תמיד יודעים מהיכן להתחיל.

ההמלצה שלנו בטזורו למתחתנים לעתיד, להתחיל בבחירת מקום ותאריך. ברגע שאלו קיימים, שאר הדברים משתלבים לתוכם ומתחילים להסתדר.

קודם בוחרים אולם או קודם קובעים תאריך?

זו שאלת הביצה והתרנגולת. יש אולמות שהחתן והכלה יהיו מוכנים להזיז את התאריך של החתונה בכדי להתאים ליום פנוי באולם, ויש כאלו שהתאריך החתונה הוא ברזל ולא ניתן לשנות ולא משנה באיזה אולם מדובר.

ההמלצה שלנו בטזורו היא, ככל שאתם יכולים, בחרו את החודש המיועד לחתונה והשאירו גמישות תאריכים שתגדיל את הסיכוי שהאולם פנוי בטווח תאריכים שיתאים לכם.

4 דברים שיעזור לכם להתמקד בבחירה באולם לחתונה

1.     מיקום- מומלץ להתחשב עד כמה שניתן באורחים. אורחים שצריכים לנסוע שעות ולחזור שעות יהיו פחות בחוויה חיובית. מיקום קרוב לכבישים מרכזיים, תחבורה ציבורית, חנייה, נגישות מהווים התחלה חווית חתונה טובה לאורחים.

2.     עונת החתונה- כאשר מתחתנים בחודשי הקיץ האפשרויות של אולם או גן שתיהן אפשריות שכן בישראל לא יורד גשם "מפתיע" בקיץ. אולם אם אתם בעונות מעבר (שזה חלק גדול מימי השנה) ייתכן ונכון לבחור באולם משולב. אולם המציע גם חלק פתוח בגן וגם חלק באולם ממוזג.

3.     כמות אורחים- לכול אולם יש תכולת מקסימום בין השאר לצורכי בטיחות אבל גם שהאירוע לא יהיה צפוף ולא נוח. בדקו שהאולם יכול לתת מענה לכמות האורחים שאתם מזמינים.

4.     מראה ועיצוב- כיצד האולם נראה מבחינת ישיבה, מהו מרחב הריקודים, האם הריהוט עדכני, אקוסטיקה, תאורה, וילונות והמראה הכולל. כל אלו מהווים את הבסיס לחוויה עצמה של החתונה וחשוב לבדוק אותה. מומלץ להגיע כאשר מתקיים אירוע אחר (בתיאום) ולהתרשם בעצמכם.

 גן אירועים טזורו הוא אולם אירועים בתל אביב, המציע את ארבעת הדברים, מיקום במרכז (שכונת צהלה), אפשרות לאולם ולגן, עד 450 אורחים ועיצוב מודרני ועדכני, המשלב שלווה ונוחות, אווריה כפרית בתוך עיר.

שתף את הפוסט:

Call Now Button