החתונה של מאיה ודין

תוכן עניינים

אני ודין הכרנו באתר הכרויות. דין הציע לי נישואין אחרי שלוש שנות זוגיות בחוף הים בהרצליה פיתוח.
דין כתב על הרצפה "התנשאי לי" בזמן שחבר ניגן ברגע ועוד שני חברים צילמו.
זו היתה ממש הפתעה.

לאחר הצעת הנישואים, הרבה מהחברים שלנו הפחידו אותנו שחיפוש האולם הוא השלב הכי ארוך ומייגע, שהולכים לראות 10-15 אולמות ובסוף מתייאשים ובוחרים אחד. אנחנו עשינו שיעורי בית מראש, ידענו שלראות 15 אולמות פשוט לא בא בחשבון ועשינו רשימה של דברים שחשובים לנו באולם: מיקום מרכזי עם חניה צמודה, מקום שמיועד לאירועים קטנים ואינטימים עד 350 אורחים ואוכל איכותי שמבושל במקום האירוע וביום האירוע. מאוד רצינו להתחתן בגן אירועים אבל בגלל שלא הייתה לנו ברירה והיינו חייבים להתחתן בפברואר בתאריך מסוים (שבוע החופש היחידי שיש לבעלי מלימודי רפואה) הבנו שכנראה נצטרך לוותר על הגינה. כל זה עד שהגענו לטזורו- בטזורו הגינה מקורה בחורף, מה שאיפשר לנו את האווירה שרצינו מבלי לחשוש מתנאי מזג האוויר, המיקום היה מעולה והנוחות של החניה הגדולה איפשר לנו להכניס אפילו אורחים עם כיסאות גלגלים בנוחות לאולם, האירוע הרגיש אינטימי בזכות המבנה המיוחד של המתחם שכולל גם גינה מקורה וגם אולם נוח לאכילה ולריקודים וכמובן האוכל המעולה!! כל אלו הפכו את הבחירה שלנו לקלה ממש, ברגע שהגענו לטזורו התאהבנו ולא רצינו לעזוב.

 

החוויה בטזורו היתה מושלמת, יחס אישי והצוות זרם איתנו לחלוטין ונתן לנו להפיק את חתונת החלומות שלנו. הרגשנו כמו מלך ומלכה לאורך כל האירוע, מהליווי האישי של אורן ויוסי לאורך כל תקופת הארגונים והתיאומים, המלצרית האישית שהתרוצצה סביבנו ודאגה להביא מים לכולם וכמובן כל החבילה האישית שנפתרה עבורנו ולפי רצונותינו שכללה דיג'י וצלם, הכל היה מושלם ולא יכולנו לבקש טוב יותר. חברים ובני משפחה מדברים על האירוע עד היום ואפילו משפחה מחו"ל טוענת שזאת החתונה הכי מהנה שהם היו בה.

 

 

לזוגות שחוששים להתחתן בחורף כי הם חוששים ממזג האוויר ושאנשים לא יבואו אני רוצה להגיד שלהתחתן בחורף יש יותר יתרונות מחסרונות: קודם כל-לא חם! לא מעבירים יום שלם בבגדים הדוקים ומזיעים ומגיעים מותשים ומיובשים לאולם. חתונה בחורף היא לא עוד אחת מאלף החתונות שאנחנו פוקדים בעונת הקיץ, היא משהו מיוחד ושובר שגרה, במיוחד עם היא כמו אצלנו ביום חמישי, אתם לא עוד חתונה שיש החודש, אלא אתם ה-חתונה שיש החודש ובהתאם לכך אנשים מגיעים יותר ומפנקים יותר במתנות. בנוסף בחורף חוסכים לא מעט ובמיוחד עם חבילה מהממת כמו שתפרו לנו בטזורו שכללה דיג'י וצלם לבחירתנו מתוך מאגר של ספקים.

 

הטיפ האחרון שיש לנו לתת לזוגות אחרים זה לא לפחד להפוך את האירוע לשלכם ולא לפחד להגיד לא לכל הקלישאות של עולם החתונות. שנינו מבשלים בירה והיה לנו חשוב שזה יהיה חלק מרכזי מהאירוע שלנו, ביחד עם אורן ויוסי והמעצבת המהממת שלנו יצרנו עמדות בירה בקבלת פנים וברחבה שלאורך כל הערב היו מלאות בבירות בוטיק ובירות מעשה ידינו. רצינו מוזיקה חיה באירוע ושילבנו בקבלת הפנים להקה שניגנה מוזיקה יהודית וישראלית שהשתלבה בטקס החופה אחר כך וכמובן עשינו את המאמץ להתאים את הטקס למה שאנחנו אוהבים ורוצים, שילבנו מוזיקה חיה, בני משפחה עלו וברכו ובסוף לאחר שבירת הכוס, יצאנו מהחופה עם שיר של Blink 182 עליו גדלנו. התרחקו מהקלישאות, מצלם המגנטים, מהחולצות הממותגות ובמקום זה הכנו מתנות אישיות לאורחים שהיו קשורות לקונספט של האירוע-בירה.

 

בזכות הצוות בטזורו הצלחנו להפוך את החלומות שלנו למציאות! נהנו בטירוף ואנחנו רק רוצים לחזור!

 

 

 

 

 

שתף את הפוסט:

Call Now Button