החתונה של הדס ואלי

תוכן עניינים

ההיכרות- הדס ואלי

הכרנו בעידן המקושרים, לפני המון המון שנים (9). אני צפיתי לה בפרופיל, היא זו שיצרה קשר.
התחלנו לדבר ומשם התקדמנו עד שנפגשנו בפעם הראשונה ביום ההולדת שלה.
אחרי 8 שנים יחד ואחרי לחצים מכל העולם ואשתו, קניתי טבעת. התכנון המקורי היה להציע להדס בבודפשט. הזמנתי כרטיסי טיסה ומלון והתלבטתי אם לכרוע ברך ביזור הדנובה או ברובע היהודי.
כמה ימים לפני הטיסה קיבלתי מסר מחבר משותף של שנינו שהדס די לחוצה לקראת הטיסה (היא תמיד נלחצת לפני טיסות). כנראה מהמחשבה של אם תהיה הצעה או לא.
הבנתי שכדאי לגאול אותה מייסוריה ולהציע לפני הטיסה, כדי שהיא תהיה משוחררת יותר ובלי מחשבות על ההצעה. בסופ"ש שלפני הטיסה, חזרנו מיום הולדת של חבר והרגשתי שזה הרגע המתאים. עלינו הביתה ובאופן הכי ספונטני אמרתי שיש לי משהו מיוחד לתת לה.
הלכתי לבוידעם להוציא את הטבעת שחיכתה שם כמה ימים, כרעתי ברך והשאר היסטוריה.
הדס ממש הופתעה. היא כן ציפתה שההצעה תקרה, אבל לא באופן שזה קרה.

שלבי החיפוש אחר אולם

שלבי החיפוש היו קצת מורכבים. בהתחלה חשבנו לסגור הכל דרך חברה שמספקת חבילת חתונה שלמה. מה שהיה חשוב לנו מאוד זה מקום עם אופי כפרי-קלאסי, יום חמישי בחודש מרץ ומיקום באיזור המרכז שנוח לרוב האורחים שלנו. התחלנו לבדוק אולמות שהציעו לנו דרך החברה אבל לא הכל היה לטעמינו. איכשהו במקרה קיבלנו טלפון בשלב החיפושים מקרוב משפחה של אלי שסיפר על טזורו, מקום יחסית חדש בת"א.  החלטנו ללכת ולהתרשם. קבענו פגישה עם אורן ומהרגע הראשון שנכנסנו לאולם התחברנו לסגנון ונתקלנו ביחס אנושי, סבלני והכי מפנק שיש.

טזורו – חוויה בלתי נשכחת

החוויה הייתה מדהימה, טזורו הציע לנו את כל מה שרצינו במקום אחד: אופי כפרי + מיקום מנצח + יום חמישי. אחד הדברים שהכי אהבנו היה הקלילות שדברים נעשו בכל התהליך, שבדרך כלל נתפס כמתיש וכבד. בטזורו קיבלנו חבילת חורף שסגרה לנו את כל הפינות: DJ, צלם ועיצוב. תוסיפו לכל זה צוות מדהים שדאג לנו ועשה הכל שנצא מרוצים ומטבח שף ברמה גבוהה עם מנות מנצחות.

ההמלצה לזוגות מתחתנים

אנו ממליצים לזוגות לקחת דברים בקלות, כל הטרטורים וכל הדאגות מסתכמים בסה"כ לאירוע של כמה שעות שאחריהן ממשיכים בחיים הרגילים. ביום החתונה תנקו את הראש מכל המחשבות, תנו לאחרים לעשות את הכל ופשוט תשתדלו לזרום וליהנות.

ההרגשה אחרי משחררת, הכי כיף זה להיות מוזמן לחתונות אחרות ולהיות שם אורח ופשוט ליהנות ולדעת שאתה אחרי. מה שכן, כ"כ נהנינו מהחתונה שלנו ובאיזשהו שלב לא רצינו שזה ייגמר.

 

שתף את הפוסט:

Call Now Button