גן אירועים אורבני במרכז

תוכן עניינים

מחפשים גן אירועים המשלב בין כפרי לאורבני? הגעתם למקום הנכון!

השילוב בין כפרי לאורבני הוא השילוב המושלם לגן אירועים באיזור המרכז, המספק לאורחים שלכם חוויה מיוחדת ומפנקת עם מטבח חלבי או בשרי משובח של שף מקצועי ומנוסה. בחיפוש אחר גן אירועים אורבני במרכז המשלב מראה כפרי ויוקרתי, תוכלו למצוא את אחד מגני האירועים המיוחדים ביותר באיזור תל אביב הנמצא במיקום מושלם בין העיר רמת השרון לבין צפון העיר תל אביב. תוכלו לשלב אירוע בגן אירועים עם אולם האירועים של המקום או לערוך אותו רק בחצר הפתוחה של הגן.

אולם אירועים בסגנון אורבני וכפרי

החיבור של האנשים לטבע ולעיר תמיד יוצרים דברים חיובים, הן בזמן מפגשים חברתיים והן כאשר מגיעים לאירוע משפחתי או אירוע עסקי. אולם אירועים בסגנון אורבני בשילוב סגנון כפרי מביא איתו את החיבור המיוחל אליו כל אחד צריך לשאוף כאשר הוא מארגן אירוע חגיגי. האווירה הכפרית המשוחררת מעניקה אינטימיות נוספת לאירוע ומביא אותו לשיאים חדשים עם מוזיקה, ריקודים ובר משקאות אלכוהוליים. אולם הממוקם באיזור מרכזי המאפשר הגעה נוחה לאורחים העירוניים ולאורחים מהיישובים מסביב, הוא אידיאלי במיוחד ויכול להגדיל את מספר האורחים המוזמנים שיגיעו לאירוע שלכם.

אולם אירועים עם מטבח שף משובח ויוקרתי

כל אירוע חגיגי נמדד ברמת האוכל המוגש לאורחים ואם אתם רוצים להפיק אירוע מוצלח, חשוב לבחור במטבח שף איכותי המציע מגוון רחב של תפריטים. תוכלו לבחור בין תפריט בשרי לחלבי או לבחור בתפריט שכולו צמחוני, על פי הדרישות שלכם. את הבחירה של המנות תעשו יחד עם השף של המקום ועם מנהל האירוע, אשר יהיה צמוד אליכם לאורך כל האירוע כולו. בנוסף לכך, מנהל האירוע יעזור לכם בתכנון האירוע והוספת האלמנטים והעיצובים הנדרשים לכם לאולם האירועים ולגן האירועים.

קביעת סיור בגן אירועים אורבני במרכז

לקביעת סיור בגן אירועים אורבני במרכז המשלב עיצוב כפרי ויוקרתי, צרו קשר עם טזורו אירועים הנחשב לאחד ממתחמי האירועים היפים ביותר של תל אביב ורמת השרון. האולם וגן האירועים ממוקמים במיקום מושלם להגעה מאיזור השרון ואיזור המרכז והוא משלב מטבח שף יוקרתי עם מאכלים איכותיים ומיוחדים מהמטבח הישראלי והאירופאי.

שתף את הפוסט:

Call Now Button