בחירת מקום מתאים לאירוע במרכז

תוכן עניינים

איך ניגשים וכיצד בודקים גני אירועים בתל אביב

עולם צרכנות האירועים השתנה מאוד בשנים האחרונות. ההיצע גדול, הביקוש מתגבר גם הוא, אנשים שערכו אירועים מצומצמים ואינטימיים בחצר או בגינה הציבורית הקרובה, החלו לחשוב אחרת.

בחירת מקום מתאים לאירוע במרכז

רבים הגיעו למסקנה, כי קשה ולא משתלם לארגן ולהפיק אירוע במקום לא מסודר ולא ערוך. האורחים מצפים לאירוע מכובד, זמנם יקר יותר, ויש להתייחס אליהם בהתאם.

מסיבת יום הולדת, אירוע או כנס של מקום העבודה, בר או בת מצווה, ברית או בריתה, חתונה, חתונת הכסף או חתונת היובל, הרמת כוסית לחג של מועדון הברידג' או של ארגון המתנדבים.

הסיבות רבות, הנסיבות שונות וייחודיות לכל אירוע. אין באמת סיבה להפיק הכל לבד, גם זמנכם יקר, ואפילו אתם אינכם מצוידים בכל הכישורים הנדרשים לשם כך.

אז איך מתבצעת בחירת מקום מתאים לאירוע במרכז?

היכן מתחילים ואיך צועדים נכון, בין גני אירועים בתל אביב?

ראשית – מספר המוזמנים. על המקום להתאים למספר המוזמנים שלכם. בחרו מקום קטן לאירוע מצומצם ואינטימי, ומקום רחב יותר לאירוע רב משתתפים. המספר עשוי לנוע בין עשרות למאות ויותר. מעט אנשים ירגישו אבודים במרחב ענק, ומוזמנים רבים לא ירצו להצטופף במרחב מוגבל וחסר מרחב אישי מינימלי.

שנית – התאימו את התקציב שהוקדש לאירוע והשתדלו לא לסטות ממנו. זה דורש חשיבה מוקדמת על כל ההוצאות הנדרשות, ומזעור ההוצאות הבלתי צפויות ככל הניתן.

במהלך המסלול של הפקת האירוע, אין ספק כי תיתקלו בספקי שירות שונים, שיציעו לכם אביזר נוסף, עיצוב מיוחד, מופע מוזיקה יוצא דופן, שיטת צילום מודרנית, או מתנות אישיות למוזמנים. קבלו החלטה, מה תחום החריגה מתקציבכם, ואל תיגררו למחוזות שאינכם רוצים להיות בהם מן ההיבט הכלכלי.

שלישית – הנגישות. המקום חייב להתאים לכל המוזמנים מבחינת דרכי ההגעה והנגישות. לא לכולם יש ג'יפ ארבע על ארבע, לא כולם יאהבו את הרעיון של צעידה בשבילי עפר לאור לפידים, בנעלי עקב, בחליפות ובבגדי ערב.

גם הנכים והמוגבלים צריכים לקבל חניה הולמת וסמוכה, והגעה נוחה אל מרכז האירוע.

רביעית – מידת הניסיון והשירותיות של הצוות. תאמו ביקור מסודר, בדקו את המקום, את השירותים ופינות העישון, את פינות הישיבה ואת רמת הטיפול והתחזוקה.

אל תתביישו לשאול כל מה שעולה בדעתכם, אל תתפשרו בקלות מראש על האירוע שעליו חלמתם. אדיבותו של נציג המקום, מידת יכולתו לזרום אתכם ולהבין את "השיגעונות" שלכם, תקבע את איכות האירוע יותר מכל דבר אחר.

שתף את הפוסט:

Call Now Button