איך להתאים את הקייטרינג המושלם לחתונה שלכם

תוכן עניינים

גן אירועים בתל אביב

רבים מעדיפים לקיים את החתונה או האירוע המיוחד, בגן אירועים בתל אביב. ההחלטות מרובות, הזמן די מוגבל, וצריך לממש את ההחלטה לאירוע המורכב מפרטים לא מעטים.

ועתה יש להבין, איך להתאים את הקייטרינג המושלם לחתונה שלכם.

ראשית, חשוב לדעת כי שירותי קייטרינג טובים, חייבים לענות על דרישותיכם הספציפיות, ואין סיבה לוותר על אף פרט או אביזר שקיים באולם האירועים או בגן האירועים המוקפד והאיכותי ביותר.

חשוב לציין שלפני שבוחרים חברת קייטרינג לגן אירועים בתל אביב יש לבדוק את אופי האורחים ועל פי כך להתאים את התפריט שיוגש בחתונה. עליכם לבדוק מול אנשי הקייטרינג, האם הם  יוכלו לתת מענה בלתי מתפשר למוזמנים שלכם? האם יוצעו אופציות איכותיות ומספקות לכל מגוון הגילאים, הסגנונות, הרגישויות השונות, ההעדפות הרבות, ואפילו לאניני טעם?

האם הצוות יודע להיערך לכל סוג של גן אירועים, ולתפקד כאילו הוא עובד שם, בגן האירועים בתל אביב,  מידי יום?

האם תוכלו לסמוך על אנשי הקייטרינג, שיידעו להבחין תוך כדי האירוע, מה רוצים האורחים, מה יש לשפר, היכן להוסיף שלא יחסר, כאילו הם נציגי המארחים?

קחו בחשבון, שאתם עסוקים וזקוקים לכל דקה מזמנכם, לטובת האורחים, קבלת הפנים, הטקס ועוד. אתם לא יכולים לטפל בצלחת שחסרה, או במנה שהתקררה.

שירות קייטרינג המכבד את עצמו ואת לקוחותיו, יעניק להם אפשרויות בחירה רבות, יקפיד על החומרים האיכותיים והטריים, ויציג  את המנות בצורה מפתה ואסתטית..

שירותי הקייטרינג ומגשי האירוח יהיו  מותאמים לאירועים עסקיים ופרטיים. ע"פ מידות האירוע שלכם. הליווי יהיה אישי ומקצועי, כשאנשי הקייטרינג יתאימו עבורכם תפריט כשר, לא כשר,  חלבי, צמחוני ועוד,  לכל אירוע:
האופציות הן אינסופיות: הרמת כוסית, מגשי אירוח לישיבות, השקות, כנסים, מסיבות וימי הולדת, בריתות, בר/בת מצווה, עלייה לתורה וחתונות.

הקייטרינג חייב להתאים הן לאירועים בטבע והן למקומות סגורים.
יש לוודא כי קיימות אופציות לבר שתייה חמה וקרה, לכלים, לריהוט, ציוד אלטרנטיבי, כלי הגשה שונים, עיצוב שולחנות, כשכולם כמובן מלווים באנשי צוות אדיבים, שירותיים וקשובים.
השירות אמור לתת מענה למגוון הגדול שבין קייטרינג לחתונה קטנה ואינטימית בגינה שבבית, או מסיבת ענק לכל החברים והמשפחה, בה תשתוללו עד אור הבוקר עם אופציה לאפטר פארטי, מעשרות בודדות ועד מאות רבות של אורחים.

חשוב ששירות הקייטרינג לחתונה יאפשר לכם ליהנות מאווירה קולינארית וממטעמים ייחודיים ועשירים בעלי טעמים, צבעים וניחוחות,  הנעשים בהמון אהבה על ידי צוות עובדים מקצועי ומנוסה.

שתף את הפוסט:

Call Now Button