אולם טזורו רמת השרון

תוכן עניינים

גני אירועים קסומים לאוירה ייחודית במקום יוקרתי

אולם טזורו רמת השרון הוא המקום המושלם לאירוע גן. עם הגינה היפה, המזרקות והאגמים, היא מהווה תפאורה מתוחכמת לכל סוג של אירוע. אירועי הגן מאפשרים לכם לקיים אירוע בנוף מיוחד, מה שיוסיף לייחודיות של האירוע. כמו כן, ניתן להתאים את האירועים לפי הצרכים והרצונות שלכם. המתחם שלנו נבנה כך שכל המוזמנים ירגישו באוירה האינטימית והנעימה שלו, תוך שימת דגש על הפרטים הכי קטנים כדי שתהנו מאירוע מושלם ויוקרתי באוירה מיוחדת שאי אפשר למצוא בשום מקום אחר.

גני אירועים לכל סדר גודל וגם בהתאמה אישית

אירועי הגן פתוחים לכל סוג אירוע ולכמות אורחים משתנה לאירועי בוטיק אינטימיים. אנו מציעים לכם גן אירועים בשרון לעד 200 איש, גן אירועים בשרון לעד 250 איש וגן אירועים בשרון עד 300 איש. ניתן להתאים את האירועים לפי הצרכים והרצונות שלכם. גני האירועים שלנו הם פנינה נסתרת בתוך העיר הסואנת ומהווים מקום מפלט שליו ומיוחד לקיום אירועים מהחלומות. בכדי להבטיח שהאירוע ייראה וייתנהל בדיוק כמו שדמיינתם, תוכלו להיעזר במנהל האירועים המקצועי שלנו שיימלא את כל הצרכים והרצונות שלכם ויעזור לכם בתכנון האירוע- כך שתוכלו להיות רגועים שהכל מתנהל לפי התוכנית.

ממה עוד אפשר להנות כשבוחרים לקיים אירוע אצלנו

אולם טזורו רמת השרון נמצא במיקום נוח במרכז להגעה נוחה מכל מקום. אנו מתמחים גם במתן שירותי קייטרינג איכותיים עם תשומת לב לפרטים. . ניתן לבחור מנות צמחוניות, מנות פרווה או בשריות ובשילוב קינוחים מפנקים ולהרכיב תפריטים לפי העדפותיכם. בנוסף, תוכלו לבחור לעשות שימוש במכשירי הגברה ומסכי ענק מתקדמים עליהם תוכלו להקרין תמונות וסרטונים שיהפכו את האירוע לעוד יותר מיוחד.

אולם טזורו רמת השרון לאירועים של פעם בחיים

אם תמיד חלמתם על אירוע באוירה כפרית נעימה במקום שנראה כאילו נלקח הישר מהאגדות, אז אתם יכולים להפסיק לחפש. בחירה מבין גן אירועים בשרון לעד 200 איש לאירועים מצומצמים, גן אירועים בשרון לעד 250 איש וגן אירועים בשרון לעד 300 איש לאירועים גדולים היא הבחירה הנכונה עבורכם. אנו נבטיח אירוע מושלם וקסום שיישאר איתכם לאורך שנים. אז השאירו פרטים כאן לתיאום פגישת התרשמות ותתכוננו להתאהב

שתף את הפוסט:

Call Now Button