החתונה של אירה ויאן

תוכן עניינים

ההיכרות והחיפוש

הכרנו באמצעות טינדר – אפליקציה להיכרות, הצעת הנישואין הייתה במונקו, הריביירה הצרפתית הופתעתי מאוד זה היה הכי מושלם ורומנטי.
היה קשה למצוא מקום מושלם ששנינו נאהב מכל הבחינות. הכי חשוב היה לנו להתחבר למקום, לצוות, לדמיין את החתונה שלכם מתקיימת שם והקרבה למקום המגורים.
בטזורו אהבנו הכל! מהרגע שנכנסנו למקום ונפגשנו עם הצוות המדהים הרגשנו והבנו שזה בדיוק מה שאנחנו מחפשים.
אין דבר שאהבנו יותר כי פשוט אהבנו את הכל! המיקום, הנראות של הגן והאולם בפנים, האווירה והעיצוב, הצוות המדהים, לא היה משהו אחד שהיה לנו ספק לגביו. פשוט מושלם!
אני מאחלת לכל אחת למצוא את המקום המושלם ליום המושלם שלה.

ההמלצה והיום שאחרי…

אני ממליצה לזוגות להתמקד במה שבאמת חשוב לנסות לתאר את החתונה מתקיימת במקום הזה ואת האורחים שמגיעים. חשוב ממש להתחבר למקום ולצוות ושהסגנון של המקום יתאים לאישיות שלכם ולחלום שלכם.
חשוב שהמקום יכיל את מה שאתם מחפשים – לא להתפשר כי חתונה זה יום כל כך מיוחד ואפשר למצוא את המקום המושלם בדיוק כמו שאנחנו מצאנו.
ביום שאחרי החתונה ההרגשה מדהימה. אם בוחרים את המקום הנכון והצוות כל הערב עובר חלק בלי דאגות ובלי כאבי ראש בדיוק כמו שהיה אצלנו – הכל תקתק. הכל היה בדיוק כמו שרצינו ואפילו יותר, הפתיעו אותנו במהלך הערב עם דברים שלא הזמנו וזה הרים אותנו ואת האורחים.
יום למחרת לא רצינו שזה יגמר, זהו זה באמת מאחורינו? שאלנו את עצמנו, איזה כיף ומדהים היה! היינו בהיי מטורף עד כמה הכל הלך מושלם וכמו שרצינו.

שתף את הפוסט:

Call Now Button