אולם אירועים בשרון עד 150 איש

תוכן עניינים

הקדמה- קצת על מתחם אולמות הבוטיק בשרון

מתחם טזורו הכולל אולמות אירועים יוקרתיים בשרון מציע נוף פסטורלי של מטעים וכולל גם גן קסום וחלל מרכזי מפואר המשלב בין אלגנטיות לכפריות. המקום מהווה כמפלט שליו מהעיר הסואנת ומעניק אוירה אינטימית ייחודית. אם אתם מחפשים אולמות אירועים מיוחדים בשרון או אולמות אירועים בשרון עד 150 איש, אז אנו ממליצים לכם לבקר במתחם האירועים טזורו שיספק למוזמנים שלכם חויה בלתי נשכחת.

מה כוללים אולמות אירועים בשרון עד 150 איש

ניתן למצוא כיום המון אולמות בוטיק בשרון לכן כשאתם באים לבחור אולם יש לבחור באולם העונה על כל צורך ומתאים לסוג האירוע שלכם. אנו בטזורו אירועים מציעים מבחר אולמות אירועים בשרון עד 150 איש ואפילו אולמות אירועים בשרון עד 200 איש הכוללים תפאורה מרהיבה בעיצוב מודרני ייחודי המתאימים לכל סוג אירוע שאפשר לחשוב עליו. כמו כן, תוכלו להנות ממערכות הגברה מתקדמות, מסכי ענק ובר קוקטיילים ייחודי.

אולמות אירועים יוקרתיים בשרון גם בהתאמה אישית

אנו מתמחים באירועים בהתאמה אישית ומתן שירותי קייטרינג איכותיים. אנו מבינים את הצרכים והרצונות שלכם ומתמקדים בסיפוקם. כשזה מגיע לתכנון האירוע לכל זוג או לכל משפחה שבאה לחגוג את האירוע המרגש שלה יש חזון ספציפי שונה, ולכן מנהל האירועים המקצועי שלנו יידאג לתכנן איתכם את כל הפרטים בדרך להגשמת החזון שלכם. תוכלו גם להרכיב תפריט לפי העדפותיכם ולבחור משלל מנות שף בשריות, צמחוניות או פרווה.

אולמות לאירועים מיוחדים בשרון שייתעלו על הציפיות

מקום האירועים הטוב ביותר הוא זה שמתאים לצרכים שלכם. למשל, אם אתם רוצים מקום עם הרבה מקום לאנשים להתערבב אז כדאי לחפש חלל אירועים עם לובי גדול. אם אתם מחפשים משהו אינטימי יותר, אז אולי מקום קטן יתאים יותר. אצלנו ניתן למצוא מגוון אולמות אירועים בשרון לעד 150 איש או אולמות אירועים בשרון לעד 200 איש שמתאימים גם לאירועים אינטימיים וגם לאירועים הדורשים חלל גדול יותר. לסיכום- כל האירועים הנערכים אצלנו נהנים מאוירה כפרית נעימה, מנות שף יוקרתיות ושלל שירותים נוספים שהופכים אותם למיוחדים יותר. אנו מזמינים אתכם להשאיר פרטים כאן לתיאום פגישת התרשמות כי אין טוב ממראה עיניים

שתף את הפוסט:

Call Now Button